Jollytur Şikayet ve Yorumları

Türkiye’nin önde gelen turizm acentalarında sıkıntı yaşayanlar olabilir düşüncesi ile 3. tur acentaları bazlı şikayet kısımını aktif ediyoruz. İnteraktif uygulamalar için hazırladığımız bu kısımda sizler sadece şikayet değil aynı zamanda acenta ile ilgili “övgü” mesajlaları paylaşabilir ve kendi görüşlerinizi Jolly Tur müşterilerine aktarabilirsiniz. Bu kısım tamamen tatilcilerin kontrolünde olup sizler için daha iyisini arzulamak adına kurulmuştur. Jolly Tur ülkemizin önde gelen turizm operatörlerinden birisidir.

Kurumsal Yorumlar Kısmıyla İlgili Yönergeleri Okuyunuz

Bu kısımda sizlerde Jolly Tur ile ilgili deneyimlerinizi bizlerle paylaşabilir ve dilediğiniz gibi kendi deneyimlerinizi de bu kısımda güvenle yazabilirsiniz. Lütfen size ait tatilcilere yardımcı olacak bilgileri bizlerle paylaşınız.

Bu konuyu sevdiğiniz insanlarada haber edin:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Digg
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Print
  • email
  • Add to favorites

Bagli Oldugu Konular: Turizm Yorumları

Alakali Konular :

Yazilma Tarihi : Nis 18, 2011


  1. Yaşar Türk diyor ki:

    Şeker bayramı nedeniyle İtalya turu amacıyla,18.07.2012 tarihinde Bolu Jolly Tur acentensi Mustafa Benli beye vize ile ilgili tüm evrakları teslim ettik. Eşim İran uyruklu ben Türk vatandaşıyım vize problemi olur mu? diye sordum. Üç haftada şirket alır siz merak etmeyin dedi. Aynı gün vize ile ilgilenen Jolly tur yetkilisine evrakları ulaştıracağını ifade etti.Biz aynı gün ETS tur’a gitmiştik. Vizenin altı hafatada alınabileceğini söyleyince Jolly Tur’a gittik. iki hafta sonra Ankara’daki Jolly tur vize sorumlusunu aradığımda
    evrakaların bir kaç saat önce ulaştığını ifade etti. 17 Ağustos 2012 saat 16′ya kadar en az 9-10 kez Ankara’daki Jolly tur vize sorumlusunu (0554 492 62 51nolu telefonunu)
    aradım. Tamam hallediliyor merak etmeyin,zamanında vize alırız dediler. En son 17 Ağustos 2012 saat 16′da eşinizin vizesi bu tarihe yetişmiyor,dediler.İsterseniz tek başına siz balayına gidin dediler. (Tabiki benim böyle bir saçmalığa gülmekten başka bir cevabım olamazdı). Vize almak şirketin sorumluluğunda olmasına rağmen, biz eksik evrak teslim etmişiz gibi,Genel müdürlükdeki Aslı hanım ve Arzu hanımlar (dahili tel: 1412) ödediğimiz parayı geri alamaycağımızı söylediler. Biz üzülerek ve istemeyerek mahkemeye başvurduk ve henüz karar çıkmadı. Ancak söz konusu maduriyetimizin başka insanlar tarafındanda yaşanmaması için sizinde bilmenizi istedik.

  2. nimet başarır diyor ki:

    Fulya demiş ki:

    Jolly tur mağduru olarak hepinize tavsiyem Kültür ve Turizm bakanlığına ve TÜRSAB Türkiye Seyahat Acentaları Birliği’ne internet sitesindeki iletişim maillerinden şikayet maili yollamak. Ben günlerdir uğraşıyorum ve muattap olan kimse yok tek özür ya da açıklamaya gerek duymadan olayı kapatıyorlar. En azından bu şikayetlerle tur düzenleme haklarını ellerinden alıp şirketin cezalandırılmasını sağlayabiliriz.

  3. nimet başarır diyor ki:

    merhaba 16-23 eylül benelüx+paris turuna 3 arkadaş katıldık rehberimiz tahir güldaş idi başata ona bize harika tatil rehberliği yaptığı için sabrı ve özverisi için çok teşekkür ediyorum ayrıca jolly ile ilk defa tur yaptık oteller harika idi organizayonda öyle idi 1. sınıf bir tur rehberi ve birinci sınıf hizmete teşekkürler herşey mükemmeldi…

  4. nimet başarır diyor ki:

    az önceki mağduriyett yorumu bana ait değil yanlışlıkla çıktı jolly den çok memnun kaldım ben o yorum fulyaya ait kopy tuşundan öyle olmuş

  5. Duygu diyor ki:

    Jolly Tur ile 21-28 Ekim 2012 tarihleri arasında annemle beraber katıldığımız Benelux&Paris turumuz tam anlamıyla süperdi!!Rehberimiz arkadaşımız dostumuz Tahir Bey turun başlangıcından sonuna kadar büyük bir özveriyle muhteşem bir tatil geçirmemizi sağladı.İşini bu kadar severek yapan bir rehberle daha önce karşılaşmadık.Bundan sonraki gezilerimizi özellikle Tahir beyle birlikte yapmak istiyoruz ve onun rehberliğini yapacağı gezilere katılacağız :) Herkesin mutlaka tanışması gereken bir insan olduğunu burdan özellikle belirtmek istiyoruz ve tekrar kendisine unutulmaz bir tatil geçirmemizi sağladığı için ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

    Yeni bir turda görüşmek üzere Tahir abi :)

  6. hatice menekşe diyor ki:

    22 ekimde büyük rusya turuna katıldık,jolly turla 4 .gidişim her seferinden memnun kaldım,rusyadaki rehberimiz abdurrahman danışman beye teşekkürlerimi bir borç bilirim,bizim için kendini paraladı ve memnun dönmemizi sağladı,turlarda esprileriyle bizi memnun etmek için tek tek ayrı ayrı ilgilenmesi süperdi,sizinde jolly tur yetkilileri olarak ona teşekkür etmenizi istiyorum prim yapmanızı sağlamış oldu bu arada.turdaki arkadaşlarım ve kendim adına (ABDURRAHMAN BEY SENİ SEVİYORUZZ)

  7. Gonca Şenocak diyor ki:

    Firmanız ile 24 Kasım 2012 başlangıçlı turunuza katıldık. Turumuz halen devam ediyor…Rehber olarak Tahir Güldaş ile çalışmanız bizler için büyük şans. Artık nereye gideceğimize değil, hangi rehberle gideceğimize bakıp tur seçeceğiz..Yani Tahir Bey nereye biz oraya :-) Kendisi hem insan olarak hem de mesleki açıdan süper. Size Tahir Bey ile çalıştığınız için, Tahir Bey’e de bize mükemmel rehberlik ettiği için teşekkürler. Tur bitiminde yeniden yorumlarımı iletmek üzere…

  8. Kadir zünbülcan diyor ki:

    sömestr tatilinde ailece 4 kişi italyaya gitmek istiyorduk .en uygun tarihte jolly turda vardı.bizim için uygundu.fakat bu yorumları okuduktan sonra çok zor.

  9. mehmet bıçakçıoğlu diyor ki:

    18-25.02.2013 tarihleri arasında eşimle katıldığımız benelüx paris turunda bilgisi hoşgörüsü ve beyefendiliği ile bizlere yardımcı olan rehberimiz sn. Levent GÖKYOKUŞ beye teşekkürü bir borç bilir saygılarımızı sunaarız.
    Saygı ve sevgilerimizle.

  10. bahar diyor ki:

    bence sadece yazılanlara bakıp turdan vazgeçmemek gerek hizmet sektöründe her zaman memnuniyetsiz insanlar çıkacaktır.Aynı turdan çok mutlu dönende olmuştur mutlaka…Biz şimdi benelüx turunu düşünüyoruz.Mehmet bey siz hangi otellerde kaldınız yazabilirseniz çok sevinirim.En büyük endişem otellerin uzak olması.Turun otel değiştirme hakkı olduğu için sadece bu konuda tereddütlerim var.

    teşekkürler

  11. salih diyor ki:

    merhaba arkadaşlar jolly turdan 6 gece yedi gün alanya vikingen infinity resort spa oteline balayı çifti olarak rezervasyon yaptırdım. özellikle balayı çifti olduğumu belirttim müşteri hizmetleri hizmetleriyle bir konuşmamda balayı çifti gözükmüyosunuz dedendi. yaptırmış olduğun acentaya sorun olup olmadığını en az üç defa gidip sordum hallettik efendim dediler otele gitmeden 4 saat önce aradım kontrol ettirdim ama otele bi gittim efendim balayı çifti gözükmüyosunuz dendi resepsiyondaki arkadaş yardımcı oldu odayı hazırlattı oda hatır gönül ilişkisiyle. vaat edilen hiç birşey yapılmadı. jolly turdan almış olduğum hizmetden hiç memlun değilim o güzel günümü berbat etti

  12. TAHSİN ALACA diyor ki:

    08-16-06.2013 Tarihli benelüx-paris turundan eşimle yeni döndük Rehberimiz Güzel Kızımız Deniz SAYICI’ hanım sayesinde rüya gibi gecen 7 gün yetmedi keşke bir 7 gün daha olsaydı yeni gideceklere tavsiyem sadece gezip yeni yerler görmenin mutluluğuna odaklansınlar oteller gayet temiz hicbir sorun yok sadece kahvaltılar oldukca zayıf bize göre zaten damak zevki kuzey avrupada cok farklı tatlı pastalar kuruvasanlar meyveli pastalardan başka bir şey yok olanda da domuz eti ağırlıklı ve oldukca pahalı 1 tabak dana kıymalı soslu makarna+cola yemeyi düşünseniz 24.5 € ödemeniz gerekir sandoviç kola-meyve suyu 10€ buna göre ayarlama yapmanız gerekir.eger exstra turlara katılacaksanız uzak otellerrin hiçbir sıkıntısı yok dil sorunu yoksa zaten ulaşım kolay genelde hava alanına yakın oteller bunların yanında ise de ya metro ya demir yolu var oteller servis veriyor sıkıntı yok. gidecek olanlara iyi tatiller. joly tur’a Tesekkürler.

  13. Gülümser Dener diyor ki:

    07.06.2013 tarihinde yapmış oluğum Uzun Karadeniz ve Batum Turunda bizlere hizmet eden Tur Rehperimiz Ramazan Yıldız’a Yardımcı Eleman İbrahim Çamlı’ya ve Şöförümüz Mahmut Yılmaz’a çok teşekkür ederim.Bundan sonra yapacağım turlardada jolly turu tercih edeceğim.

  14. songül diyor ki:

    iyi günler.jolly tur erken rezarvasyon adı altında bizleri kandırıp daha fazla ödeme alıyorlar.ve bir çok tur şirketine göre çok pahalı.

  15. Ayça Akın diyor ki:

    Jolly Tur (şaşkınbakkal şubesi) tam bir rezalet, kimseye önermiyorum.Hiçbir bilgilendirme ve ilgi yok, vize görüşmesini son haftaya bırakıp tarihini haber vermeyi unuttular.Biz aradığımızda ise aa görüşmeye gitmediniz mi dediler.1 saat sonrasına görüşme alabildiler ama yetişmemiz mümkün değildi.Tatilimiz mahvoldu.
    Özür dilemek yerine bizim bir suçumuz yok diyorlar.Asla tavsiye etmiyorum. Parayı ödedikten sonra tavırları değişiyor.Çok canımızı sıktılar, başkaları da bizim gibi mutsuz olmasın böyle mutlu bir olay için.

  16. sinem diyor ki:

    jolly tur 8 günlük avrupa turu icin macaristandan vize alınmasını zorunlu kıldı, çok girişli ve 6 aylık talebime ragmen sadece 20 gunluk tek giris vize alinmis.. tüm belgelerimi taksit taksit istediler, defalarca banka hesap ekstresi icin kosturdum.. ne evrak istediklerini bile dogru düzgün iletmeyen bir acente..

  17. filiz bedir diyor ki:

    30/06/2013 tarihli benelux&paris turumuz bitti joolyturla ilk gezimiz çok memnun kaldık rehberimiz tahir bey den çok memnun kaldık şunu birkere daha anladım ki turlarda rehber çok önemli turun başından sonuna kadar inanılmaz bir özveriyle hepimizle teker teker ilgilendi ilk günden son havaalanı vedaya kadar çok şanslıydık. işini severek yapıyor.Çok bilgili, sabırlı, saygılı, zamanı çok organize kullanması ve insana güven vermesi kendimizi iyi hissettirmesi bundan sonraki turlarda takip edeceğiz tahir beyi,
    çok çok teşekkürler.

  18. serpil diyor ki:

    29 haziran ve 7 temmuz tarihleri arasında benelüks fransa turuna arkadaşlarımızla jolly turla katıldık.rehberimiz tahir güldaş harika bi insandı.bundan sonraki tatillerimizde de Tahir beyle gitmek isteriz.turdaki herkes tahir bey sayesinde harika bir tatil geçirdi.ona çok çokkk teşekkür ediyoruz..

  19. Barış KOÇAK diyor ki:

    Öncelikle Tahir Beyle başlamak istiyorum söze.Kendisi mükemmel ötesi bir insan.Benelux&Paris turumuzda bizimle olması bize büyük keyif verdi, beni fahri rehber ilan ettiği teşekkürlerimi sunuyorum kendisine,seneye Tahir Bey nerdeyse bizde oraya gidiyoruz :) )))

  20. mehmet diyor ki:

    bukadar kalitesi düşük turla ilk defa tatile gittim.gittiğim otelde 3 günde 2 kez kavga çıktı odamın önünde otel değiştirmek istedim fakat bana bütün paramın yanacağını başka otele yönlendirme yapamayacaklarını söylediler.farkını ödemeyi teklif ettiğim halde.benim turla tatile gitmemin hiç bir anlamı yokmuş özellikle jollyle.geçen yaz ETS yle gittim otelin odasını beğenmedim diye bana beş tane otel seçeneği sunuldu.otelde mecburiyetten günümü doldurmuş oldum buda bir tecrübe oldu.hiç kimseye jolly turu önermiyorum bu kadar kötü kalitesiz,karşınızda muhattap bulamadığınız bir tur olamaz

  21. oya gökhan diyor ki:

    25temmuz istanbul hareketli kapadokya turunuza katıldım başta rehberimiz hasan çelik beye donanımlı olduğunu gezinin her adımında bize yaşattığı için,ben trafik fobisi olan birine çok güvenle seyahat ettiren şoförlere ve sinan gökçenin sabrına güler yüzüne, yıltok otel çalışanlarına çok teşekkür ederim ilk turumdu ama son olmayacak joly turla yeni yerler gömeye devam bu gezip görme merakımı öldürmediğiniz için çok çok teşekkürler yeni turlarda görüşmek üzere

  22. fatma hayta özkan diyor ki:

    merhaba!12/08/2013 19/08/2013 tarihleri arasında jolly tur ile alanyaya gittik.gidişte sorunsuz bir yolculuk yaşadık.otelimiz muhteşemdi fakat kaldığımız 7 gün boyunca jolly turdan hiçbir tur rehberi otelimize uğramadı.ne turlardan haberimiz oldu,nede otelde durumumuz nedir diye soran oldu.fakat transferimizi sağlayan UFUK BEY bütün bunların dışında….kendisine teşşekkür ediyorum.dönüşe gelince son derece berbat 2 şoför adeta canımızla kumar oynadı.hatalı sollamalar,aşırı hız,dikkat dağınıklığı…..yani sonuç olarak bir daha asla jolly turu tercih etmem.

  23. özgür han diyor ki:

    merhaba ben ve eşim jolyy tur ege akdeniz turuna çıktık. aslında çok tedirgindik başta acaba iptal olurmu yada kötü mu geçer çünkü daha önce hiç jolly tur kullanmamıştık fakat tum endişelerimiz yersiz çıktı.tatılımız mükemmel ve kusursuz geçti.özellikle rehberimiz nurdan hanım ve cuneyt bey mükemmel birer rehberlerdi.daha iyisi olmazdı sanırım. program tam anlamyla sorunsuz ve eksiksizdi.diğer turdan arkadaşlarla görüştüğümüzde herkez şikayetçiydi.bundan sonraki tum tatıllerimi jolyy den yapacağım .size de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim

  24. Hatice Pekriz diyor ki:

    Ağustos ayında jolly turla Karadeniz turuna katıldım.o güzelim Karadeniz gezisi benim için çok zevkli olmadı baştan beri bozuk gitti tur otobüsüne bineceğimiz yere akşam 21 de kalkacak otobüs için saat 17 17.30 arası orada bulunmam söylendi .yalovadan Bursa’ya geldim otobüsü bulana aşkolsun dedikleri yerde ayakta saatlerce bekle soruyoruz kimseler bilmiyor tura beraber katıldığımız arkadaşımın oğlu benzinliklerin önünü araştırmaya gitti saat bu arada 20.45 araba 21 de kalkacak ve hiç kimse aramıyor.ben bir İstanbul jolly turu bir Yalova jolly turu arıyorum karfur önünde bekleyin diyorlar tabi otobüs oraya gelmedi otobüsün kalkmasına 6 veya 7 dak kala yetiştik .rehber ayrı bize verilen kalacağımız yeri gösteren oteller ayrı bir dert herkesten ayrı ücret alınmadı bunlar ayıp şeyler bunlar size puan kaybettirdi daha önce başka turlarla yurt dışı gezim oldu hala oradaki güzellikleri rehberin donanımlı olduğunu dilimizde sizinle ilk defa Karadeniz turuna gittim bundan sonra sizin firmanızda asla gitmeyi düşünmem.

  25. Hatice Pekriz diyor ki:

    Telefonu açmadığınız için yazdım söylemek istediklerim yazdıklarımda sınırlı değil

  26. reyhan diyor ki:

    12-19 ekim 2013 Benelüx-Paris Turuna katıldım. Rehberimiz sayesinde her şey harikaydı. Benelüx turu yapacaksanız kesinlikle Tahir Güldaş’la yapmalısınız. bilgi, deneyim, sabır, güleryüz, ilgi hepsi Tahir Bey’de fazlasıyla mevcut. Her birimizle tek tek ilgilendi, tüm sorularımızı ve sorunlarımızı sabırla yanıtladı. Yani yapması gerekenden çok daha fazlasını yaparak bizlere harika bir benelüx-paris turu yaptırdı. kendisine çok teşekkür ederiz.

  27. SADİ İÇTEN diyor ki:

    KURBAN BAYRAMINDA YUNANİSTAN İTALYA TURUNA KATILDIM DOKUZ GÜNLÜK TATİLDE BİZLERE ÇOKGÜZEL TATİL GEÇİRTEN VE PROGRAMI HERNOKTASI İLE ÇOK ORGANİZE BİRŞEKİLDE EKSİKSİZ UYGULAYAN SERKANT VE SERHAT REHBERLERİMİZE BÖYLE DONANIMLI ELEMAN LARINDAN DOLAYI JOLLY TURA SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM…

  28. Duygu Sahin diyor ki:

    TESEKKURLER JollyTur.3-14 Ekim tarihleri arasi JollyTur’dan Bodrum Simin Otel icin rezervasyon yaptirmistik.5. gunun sonunda jenerator’um bozuldu bahanesiyle otel sahibi oglen saati bize oteli kapattigini soyleyerek odayi bosaltmamizi soyledi!JollyTur’u arayarak durumu bildirdik.Bize en ufak bir zorluk cikartmadan 1-2 saat icinde 5 yildizli bir tatil koyu bulduklarini bildirdiler.Bulduklari otel inanilmaz guzellikte üstelik Simin otelden cok daha pahali ve luks olmasina ragmen bizden hicbir ek odeme talep etmediler.Ilaveten hemen bizi o otel’e transfer etmesi icin de bir araba gondermislerdi.Demek Turkiye’de boyle iyi isleyen bir tur varmis!Bir kez daha JollyTur’a tesekkurlerimizi bildiriyoruz.

Yorum Ekleme Kısmı

?